Bakkeranyu Leitner Olgi 2. epizód: Júliusi esküvő, augusztusi fogantatás
2018. március 05. írta: SZÜLŐSZOBA

Bakkeranyu Leitner Olgi 2. epizód: Júliusi esküvő, augusztusi fogantatás

Szülőszoba Adatlap: Bakkeranyu-Leitner Olgi, 28. hét, ikreket vár, 3 gyermek

 algi02_600.jpg

Bakkeranyu 29 éves koráig egy dologban biztos volt: nem megy férjhez és nem lesz édesanya. Akkor a szabadságát féltette. Aztán, mint a villám csapott a szinglilétbe a szerelem, felizzította a vágyat: családot szeretne. Ádám megszületése után ugyan a szülők szétköltöztek, de Olgi tudta, ennek nem lehet itt vége. Válása után hiába tűnt helyzete olykor kilátástalannak, tudta, új szerelmet és gyerekeket szeretne még. Így aztán társkeresőkre regisztrált, hogy kiismerje a férfiakat…Eleinte csak azért, hogy anyagot gyűjtsön új könyvéhez. „Bakker! Sohasem hittem benne, de ott találtam meg Sanyit…, ikerlányainkat várjuk.”

Ez a fickó is gyanús! Honnan tudjam, hogy tényleg olyan normális, amilyennek látszik? Aztán júliusi esküvő, augusztusi fogantatás. A doki azt mondta: 2 szívhang van!"

lifetilt_varandosvitamin_banner_600x400_01_b.jpg

Sanyi is egy újabb fejezetnek indult  az éppen íródó könyvbe. Hát nem az lett.  Felborította a jól bevált rendszert és a tapasztalatot, hogy a férfiak „csak” férfiak.

Bakkeranyu: Ennyi csalódás és idióta pasi után, akikbe belebotlottam a társkeresőn, az ember már fenntartással kezeli ezeket a helyzeteket, akkor is ha normális egy fickó. Mert ugye, ki tudja, mi fog kiderülni róla! Mind ketten úgy voltunk vele, hogy ha működik akkor,  az tök jó, de ha nem működik, akkor kész. Akkor ennyi volt, nem fogjuk erőltetni. De azért az ember ilyenkor már nem sz@rakodik, tehát hogyha valami nem működik, akkor azt tényleg nem kell erőltetni!”

Minden okkal történik! Tehát, hogyha az előző kapcsolatban ez és az történt, akkor kell, hogy az ember tudatosan visszagondoljon rá, hogy hoppá! Már voltam egy hasonló szituban, akkor így csináltam és az nem volt jó. Vagy a másiknak nem volt jó. Vagy a másiknak azzal fájdalmat okoztunk, akkor az miért lenne most másként?

A korábbi kudarcok segítenek elkerülni a jövő hibáit!

Tehát amikor az ember benne van egy rossz élethelyzetben, az is rossz persze, és az ember akkor letargikus lesz, de utána, hogy ha az ember megtanulja tudatosan felhasználni az ezekből tanult dolgokat, és a saját malmára hajtja, akkor abból csak jó sülhet ki. Azokat a dolgokat, amiket akkor kudarcként éltél meg, utána pont azok fognak segíteni abban, hogy a következő kapcsolatban ne kövesd el azokat a hibákat.”

feher_olgi600.jpg

Andrea: Az együttélést tanulni lehet, sőt kell! Nálam is van olyan érzelmi helyzet, amikor igazából fognám a tányért - pedig tényleg a férjemmel nagyon nagyon-nagyon jól élünk 20 éve - hogy így fognám a tányért, nekivágnám a falnak, de valamiért megáll a kezemben! Tehát, hogy tudatosan tudom, hogy ő nem azért bánt meg engem, rosszat akar nekem, hiszen szeret. Megjegyzem: ő közben nem is tudja, hogy megbánt, nem is érti, hogy miért duzzogok, mert férfiként másként van bekötve. Szóval, ha megsértődöm, azonnal eszembe jut, hogy figyelmeztetnem kell magam: az érzelmeim játszanak velem. Valamit félreértettem.

A férfiak tényleg „csak” férfiak ? Tanuljuk meg egymást!

Bakkeranyu: Igen…. A legnagyobb dolog szerintem, amire rájöttem, hogy a férfiak, azok tényleg „csak” férfiak! Amit  a nők próbálnak elérni a férfinál, ez a folyamatos visszacsatolás, visszajelzés, foglalkozz velem, figyelj rám, hallgass meg, mutasd ki, mondd el…. Tehát egy pasi ezt így nem érti, nem  érzi… Nem tud így működni!”

18olgi01_600.jpg

Andrea : Mond százszor, hogy szeretlek egy nap, mert, hogy nekünk ez jól esik! De ahhoz akkor egy nőhöz kell férjhez menni? Hogy egyformán működjünk?

Bakkeranyu: Lehet azt mondani, hogy jó én megértem, hogy a férfiak hogy működnek, akkor a férfiak miért nem értik meg, hogy mi hogy működünk? Csak! Pontosan azért, mert férfiak! Tehát egyetlen egy nő se várja el egy férfitól azt, hogy folyamatosan megkapja ezeket az impulzusokat, amire egy nőnek szüksége van… És ha nincs ilyen elvárás, akkor nincs csalódás….  és a nőnek is sokkal könnyebb lesz az élete.”

Andrea: az én tapasztalatom az, hogy vannak olyan  férfiak, akik  meg tudják tanulni a nőket, ugyan úgy, ahogy a nők a férfiakat…. Ez egy belső, önfejlesztő folyamat.

_mg_9951_600.jpg

„Ha a pasi nem mondja el 800-szor egy nap, hogy szeret, attól még  szeret…”

Bakkeranyu: Az a baj, hogy amikor egy nő kiveri a balhét, mert te ilyen vagy, olyan vagy, nem foglalkozol velem, nem törődsz velem, mikor mondtad utoljára, hogy szeretsz?!  Meg ilyenek, akkor a pasik összeszedik magukat, működik az egész pár napig, és utána megint kezdődik az egész elölről!..Nos! A Sanyival működött ez a párkapcsolat dolog…

Andrea: és Te vágytál még egy gyerekre?
Én ezt pontosan tudtam, hogy szeretnék még gyereket, noha egészen 29 éves koromig úgy éltem, hogy én biztosan nem leszek anya, mert engem az őrületbe kergetnek a gyerekek és a gyereknevelés nem más, mint szabadságvesztés. Viszont az Ádi olyan 2 éves kora körül, akkor kezdtem el érezni magamban, hogy ennek itt még nem lehet vége!

 Júliusi esküvő, augusztusi fogantatás

_dsc5058_600.jpg
Az esküvő után pár nappal már sorakoztak a tesztek a fiókban.

Bakkeranyu: Én ilyen tipikus türelmetlen nő vagyok. Tehát még mielőtt meg kellett volna jönnie, előtte már tonnaszámra voltak itthon a terhességi tesztek.

Andrea: Hogy mondtad meg Sanyinak? Ünnepélyesen, vacsorával, vagy felhívtad telefonon?

Bakkeranyu: Mindenképpen próbáltam úgy időzíteni a bejelentést, hogy amikor bejelentem, akkor tudjon inni! J Eléraktam a terhességi tesztet azt hiszem… Megkérdezte, hogy ez mi? Szokás szerint pasi módra! És akkor mondta utána, hogy de ezen csak kettő csík van és nem tudom hánynak kéne lennie? Vagy pont fordítva, hogy kevesebb csík van rajta… Na mindegy, szóval valamit ott értetlenkedett! Hát mondom: nem hiszem el, hogy még ezt is meg kell magyarázni, hogy most akkor ez így pozitívat jelent! Hát honnan tudta volna szerencsétlen mondjuk? … Na mindegy!

img_1910_600.jpg

Andrea: És hogyan derült ki, hogy ketten vannak?

Bakkeranyu: A második ultrahangon. Akkor ő nem volt ott, felhívtam…. és mondtam neki, hogy itt „kettő szívhang van”! Utólag sajnálom egyébként, hogy telefonon mondtam neki, mert azért a fejét megnéztem volna!” J  Korábban volt egy spontán vetélésem, úgy hogy még nagyobb fenntartással fogadtam. Emiatt nem volt csak felhőtlen az örömöm. Eleve, ha csak egyedül lett volna, ez a magzat, akkor is tartottam volna attól, hogy fel fog szívódni, vagy elmegy, vagy nem tudom. Tehát aki átél egy vetélést, az utána mindig így fog hozzáállni.

Andrea: Nagyon megviselt a vetélés?

Bakkeranyu: Én próbáltam reálisan felfogni, tehát hogy ennek így kellett történnie. Én túllendültem rajta..., mondván, ha így történt, akkor biztos valami baja volt. Nem úgy ágyazódott be, életképtelen volt, rendellenesség volt, bármi volt. Tehát akkor az nem az én gyerekem volt, aki majd megszülethetett volna! Tehát én ezt nagyon reálisan kezeltem, úgy,  hogy ennek így kellett lennie és kész, ennyi!”

Olgi most izgatottan várja a lányok érkezését….



Folyt köv.

Leitner Olgi 1. (előző) epizódot itt nézd meg:

 

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba/

youtube : https://www.youtube.com/channel/UCm7DfRw3MrLBNOjsh9WIC4w

weblap: www.szuloszoba.hu


Ha arra vagytok kiváncsiak, hogyan formálta át az alakját, akkor megtaláljátok Őt a „bakker lefogyok” csoportjában is. https://www.facebook.com/groups/1593042514325883/


Olgi már az első két trimeszterben is a LifeTilt várandós vitaminjaival pótolta a szervezetéből hiányzó tápanyagokat. Kismamaként  most is nagyon tudatosan és  egészségesen táplálkozik.  >>

http://lifetiltstore.hu/lifetilt-varandosvitamin-csomag

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr2013716196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása