"Nem lehet kisbabánk? Az nem lehet!" -  ShoppingMami Csilla 2. epizód
2018. május 10. írta: SZÜLŐSZOBA

"Nem lehet kisbabánk? Az nem lehet!" - ShoppingMami Csilla 2. epizód

dsc_7053_600.jpg"Az NEM LEHET, hogy nem lehet a szerelmemnek KISBABÁJA! A lány megtalálja ÉLETE SZERELMÉT, tervezik a közös jövőt, BOLDOGOK. Így a lány kisbabát szeretne a fiútól, de kiderül, hogy a fiúnak 20 éve azt mondták, hogy SOHASEM LEHET GYERMEKE, bár mindig nagyon szeretett volna. A lány - meghallva a hírt- csak ennyit mond a fiúnak gondolkodás nélkül: "AZ NEM LEHET! ILYEN NINCS" Mi lett a MEGOLDÁS ?

dsc_7219_600.jpg

Imi, Shoppingmama Csilla férjének naplója

1996 május 18-án vettem feleségül első feleségem, én 26 éves, ő 49 éves volt. Rögtön felmerült egy közös gyerek gondolata, de akkor még nem tudtam dönteni. Neki már volt két felnőtt fia saját családdal, meg két kis gyereke 5 és 6 éves, akiket természetesen magával hozott a házasságba. Úgy gondoltam, ez a két gyerek elég nekünk, nekem.  Közben megszületett nagyobbik fiának a lánya, akire egy idő után nekem kellett vigyázni majd két hónapig - és akkor jöttem rá, hogy én is akarok egy saját babát. Megbeszéltem feleségemmel, és mivel már ő benne volt a korban, csak orvosi konzultáció után akartunk belevágni. Mivel én fiatal voltam, fel se merült a kérdés, hogy nálam gond lehet, tehát rögtön ő ment orvoshoz. Első vizsgálatok alapján nem volt semmi akadálya hogy legyen babánk,el kezdtük hát a próbálkozást. Több hét, hónap eredménytelenül telt el - újabb kivizsgálás, petevezeték mosás meg hasonló tortúra után - azt ajánlotta a nőgyógyász, én is menjek el kivizsgálásra.

krio_600.jpg

Leadtam katonáimat és valójában meg voltunk győződve, hogy semmi baj nem lesz, mikor jött a lehangoló eredmény: nagyon kevés életképes spermával rendelkezem, ami lehet egy kamaszkori betegségem (mumpsz, amit elég későn kaptam el) következménye. Ezután le is tettünk róla, hogy közös gyerekünk lesz, mivel volt két gyerek (igaz nem saját), így én is belenyugodtam. 20 év házasság után, mikor már a gyerekek is kirepültek, nagyon egyedül maradtunk és a feleségem úgy döntött, hogy visszaköltözik Franciaországba a családjához. Én maradtam egyedül egy olyan kapcsolatban ami nem volt normálisnak nevezhető. Vállalkozóként kerestem megélhetésem, de sajnos a rendelések nem úgy alakultak, mint ahogy jó lett volna. Ezért kerestem magamnak egy biztos állást amit a vágóhídon találtam meg - és itt jön Csilla a képbe.

Szinte az első héten már feltűnt nekem, de mivel még én nagyon új voltam a gyárban és elég visszahúzódó is vagyok ismeretlenekkel szemben. Így telt el egy-két hónap, mikor már együtt is kellett vele dolgoznom  hogy jobban megismerjem, meg ő is engem. Ahogy komolyabbra fordult kapcsolatunk - ami elég bonyolultan indult (az elején titkolni kellett, mert főnököm nem akarta a munkahelyi románcokat) - egyből felmerült a baba kérdés. Csilla 36 én 47, mind a ketten gyerek nélkül. Tehát a kívánság érthető, de sajnos a múltam - amiről még akkor Csilla nem tudott, - ott állt kettőnk között. Én úgy gondoltam, ha elmondom neki, talán elhagy.

dsc_6619_600.jpg

Nem akartam neki csalódást okozni, de becsapni se. Ezért úgy döntöttem, hogy tudni kell neki róla. Csilla reakciója minden volt, csak nem logikus. Ő nem hitte el, hogy nem lehet gyerekem, tök pozitívan állt a dologhoz és meg volt róla győződve, hogy lesz babánk. Én tele kétségekkel, félelemmel belementem abba, hogy próbálkozzunk. Sajnos nagyon rossz emlékeim voltak erről a "próbálkozásról", de Csillát szerettem és nem akartam neki csalódást okozni, hogy meg se próbálom. Ekkor már 2017 júniusában jártunk, pont egy két hete vettem neki 3 havi fogamzás gátlót amit Csilla úgy döntött hogy még felhasználja.

dsc_6655_600.jpg

Ekkor nálam égett ki a biztosíték, mert tudtam, hogy mit jelent több hónapi feszült próbálkozás. Mondtam neki, hogy nem várunk egy hetet se! Kidobtam a gyógyszert és megbeszéltük, hogy decemberig normális úton próbálkozunk. Ha nem jön össze, akkor januárban rögtön orvoshoz megyek. Csilla azért még konzultált volt családi baráttal és házi orvosával, hogy mivel tudna nekem segíteni. Egy barátnője, aki hasonló problémával küzdött valaha, ajánlotta az E vitamint 200 mg-ost. El kezdtem rögtön szedni és vártuk a jó szerencsét.

dsc_7082_600.jpg

És augusztusban egy vasárnap reggel Csilla egy terhességi teszttel ébresztett, amin két csík volt. Én hülye, megkérdeztem, hogy ő rajzolta e rá (mivel három nappal előtte egy másik teszt negatív volt)? Hát a reakcióját inkább nem írom le. Én boldog voltam nagyon, de még olyan hihetetlen volt minden. Rögtön el kezdtünk egy nőgyógyászt keresni, mivel Csilla füzesabonyi, így az ő orvosa egri volt. Ő szeretett volna oda járni vizsgálatokra, de én erről lebeszéltem (nagy nehezen). El kezdett keresgélni, mivel a környéken Kecskeméten van szülészet, így logikusan úgy döntöttünk hogy ott keresünk orvost. Ismerősök ajánlották Dr. Temesvári Bélát, mindenki csak dicsérte, így kértünk időpontot. Csilla és a Doktor úr rögtön megértették egymást - így úgy döntöttünk ő fogja Málnát a világra segíteni. Hamarosan írok a nyaralásunkról, amit még baba nélkül terveztünk de már babával a hasban mentünk el. Pokol volt...................

FOLYT. KÖV.

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba/

youtube : https://www.youtube.com/channel/UCm7DfRw3MrLBNOjsh9WIC4w

weblap: www.szuloszoba.hu

Előző, első epizód:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr1013903900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása