"Böbét hirtelen kellett a műtőbe vinni" SztárPapi: Varga Győző és Menyhárt Böbe
2018. november 07. írta: SZÜLŐSZOBA

"Böbét hirtelen kellett a műtőbe vinni" SztárPapi: Varga Győző és Menyhárt Böbe

irigymirigy_gyozo_01_blog.jpg

Egy Irigy Hónaljmirigy koncerten találkoztak, ahol rögtön megvolt a szikra! „Anyukámnak te vagy a kedvence!” Nem volt egyszerű az első 10 év... „Én egyedül éltem, amikor összeköltöztünk… Szó szerint! Győző csak hétfő délelőtt volt otthon…” 

Az mindig is egyértelmű volt, hogy szeretnének gyereket, aztán jött az érzés: „Hiányzik valami az életükből!” Apás szülés volt „Én befelé szenvedtem… Nem kiabáltam, szerintem egy hangom sem volt, nem akartam még azzal is energiát veszíteni!” Megérkezett Bence, hatalmas volt az öröm, de aztán jött a fekete leves… Böbének belső vérzése volt, amit azonnal, ott akkor meg kellett műteni!

 

krio_600.jpg

Bármily meglepő egy Irigy Hónaljmirigy koncerten találkoztak először. Böbe egy barátnőjével volt, aki ismerte a fiúcsapat egyik tagját, így bemehettek a színfalak mögé. Böbe és Győző egymásra néztek és az volt az első mondat, hogy „Anyukámnak te vagy a kedvence!” erre Győző frappánsan annyit válaszolt, hogy „És a lányának!”

 600_irigymirigy_11.jpg

Az első összemosolygás után sokára jött el a randi, mert mind a ketten nagyon elfoglaltak voltak. A telefonvonalak viszont folyamatosan izzottak, úgy hogy mire az első hivatalos találkozó megtörtént, már sokkal gördülékenyebben mentek a dolgok. „Már olyan érzésem volt mikor először találkoztunk, hogy ismerem!” – mondja Böbe.

irigymirigy_gyozo_09_blog.jpg

„Nekünk nem kellett összehangolódási időszak, mert össze voltunk hangolódva!” Ilyen egyértelműen indult a kapcsolatuk. Talán ezért is adta be a derekát Böbe a házasságra, hiszen Győző előtt esze ágában sem volt férjhez menni!

irigymirigy_gyozo_03_blog.jpg

Nem volt egyszerű az első 10 év… Győző rengeteg fellépésre járt. „Én egyedül éltem, amikor összeköltöztünk… Szó szerint! Győző csak hétfő délelőtt volt otthon…” Ez problémát okozott kapcsolatukban, Böbének nehéz volt elfogadni ezt az életformát.

600_irigymirigy_22.jpg

Mégis tolerálta két okból kifolyólag: az egyik a fiatalság miatt „Az ember ilyenkor szerintem több mindent elvisel…” A másik, ami miatt kitartott Győző mellett, hogy: „Amikor otthon volt, akkor 100%-osan ott volt!”

600_irigymirigy13.jpg

Mégis kellemetlen volt, amikor a nagy baráti társaságuk színházba, mozikba, lakodalomba, vagy bárhova ment, mindenki párban… „Én pedig mindig tudtam előre, hogy Győző nem fog tudni eljönni, mindenhova egyedül kellett mennem…”

irigymirigy_gyozo_07_blog.jpg

Az mindig is egyértelmű volt, hogy szeretnének gyereket, aztán jött az érzés: „Hiányzik valami az életükből!” Hamarosan kopogtatott a gólya a Varga családnál. Böbe nem félt sem a terhességtől, sem a szüléstől, egyedül az számított, hogy egészséges legyen a baba! „Minden ultrahangon megszámoltatta az orvossal, hogy hány ujja van a gyereknek!” – neveti Győző.

irigymirigy_gyozo_04_blog.jpg

Egyik reggel elkezdődtek a fájások, így be is mentek a kórházba, de akkor még hazaküldték őket. Egész nap óránként jelentkeztek a görcsök, este felé sűrűsödtek, majd egészen 5 percenként jöttek. Este 10 körül ismét útra keltek és bementek a kórházba, ekkor már tudták, hogy eggyel többen jönnek ki onnan! Győző végig Böbe mellett állt, apás szülés volt. „Én befelé szenvedtem… Nem kiabáltam, szerintem egy hangom sem volt, nem akartam még azzal is energiát veszíteni!” Aztán hajnali 3 körül megérkezett Bence!

irigymirigy_gyozo_06_blog.jpg

Hatalmas volt az öröm, minden rendben volt, Győző haza is ment, de ez után jött a fekete leves… Böbe rosszul lett, de mivel egy ágyas szobába került, így nem tudott szólni. Óriási szerencse, hogy a szülésznő benyitott hozzá, hogy ellenőrizze és azonnal látta, hogy valami nagyon nem stimmel! Rögtön visszahívták a doktor urat, irány a műtő! Böbének belső vérzése volt, amit azonnal, ott akkor meg kellett műteni.

irigymirigy_gyozo_08_blog.jpg

A beavatkozás után nehéz hetek vártak rájuk… Hiszen a babát el kellett látni, anya viszont nagyon nehezen mozgott… Győző segítsége nagyon kellett!„Mindenben egyetértük a gyereknevelés témájában!” Előre megbeszélték, hogy Bence előtt nem fognak vitatkozni és harcba szállni egymással.

irigymirigy_gyozo_02_blog.jpg

Szerkesztő: Csizmadia Cintia

Folyt köv.

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba/

youtube : https://www.youtube.com/c/szuloszoba

weblap: www.szuloszoba.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr4914321915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása