"Én Istent játszottam, de nem így működik ez...  Ő akkor jött, amikor jönni akart..." - TeszveszAnyu 3. rész
2018. november 27. írta: SZÜLŐSZOBA

"Én Istent játszottam, de nem így működik ez... Ő akkor jött, amikor jönni akart..." - TeszveszAnyu 3. rész

teszveszanyu_csoda_05_blog.jpg

TeszveszAnyuék 6 lombik után feladták, hogy valaha is babájuk lesz… Aztán jött egy spontán görög nyaralás! A habitus, a tengerpart, az ételek, a sós víz, az elengedés olyan jó hatással volt rájuk, hogy csoda történt! „Mindent megpróbáltunk… Minden orvosi segítséget igénybe vettünk… Ő akkor jött, amikor jönni akart!”

Elkezdődött egy új élet Dóri pocakjában! „Nyolc tükörtojást kérsz vagy tízet, de amúgy meg terhes vagyok!” Hogyan is volt mindez? Dóri nosztalgiázik, a görögországi nyaralásról készült fotókat nézegeti. A vakáció, amely örök emlék marad számukra, amely feledhetetlenné vált! A hely, ami meghozta a csodát életükbe!

 

600_hamanek02_uj.jpg

Ez az egész úgy indult, hogy Imre szervezett egy szöktetéses nyaralást TeszveszAnyunak. Mindent elintézett, Dórit kikérte az iskolából, összepakolta a cuccokat, megvette a jegyeket. Irány Görögország!

teszveszanyu_csoda_01_blog.jpg

Olyannyira jó hatással volt rájuk a görög levegő, a habitus, a tengerpart, az ételek, a sós víz, hogy TeszveszAnyu pocakjában varázslat történt, elkezdődött egy új élet! Persze ezt nem is merte feltételezni az elején… Érezte, hogy valami nem a szokványos, így elment egy adag terhességi tesztért. Mind pozitív! Huhh… Akkor rögtön hívni Kertes János doktor urat, hogy minél előbb mehessen hozzá.

teszveszanyu_csoda_02_blog.jpg

Másnap Dóri pont egy bevásárlóközpontban volt, mikor csörgött a telefonja. A doktor úr hívta a jó hírrel! „Én akkor ott elsírtam magam…” Imre ekkor már sejtette a helyzetet, csak azt várta, TeszveszAnyu hogyan közli ezt vele. Talán egy kiscipőt elrejt valahol, vagy milyen kreatív módon tudatja vele, hogy apa lesz? Reggeli közben közölte Imrével, hogy „Nyolc tükörtojást kérsz vagy tízet, de amúgy meg terhes vagyok!”

teszveszanyu_csoda_03_blog.jpg

„Amíg minden lombikot elhittem, hogy sikerül, ezt alig hittem el!” Dóri teljes csodának éli meg a helyzetet, hogy spontán úton teherbeesett! „Mindent megpróbáltunk… Minden orvosi segítséget igénybe vettünk… Ő akkor jött, amikor jönni akart!”

teszveszanyu_csoda_04_blog.jpg

Egészen decemberig nem is merte mondani nagyon senkinek, még bent az iskolában sem. A télapó estéje után másnap beszélték a tanáriban, hogy kinek mit hozott. Volt olyan, aki új telefont kapott, egyik kolléganője éppen egy új autót, Dóri pedig közölte, hogy: „Kovász van a cipóban! Én meg kaptam Imitől egy gyereket!”

teszveszanyu_csoda_06_blog.jpg

„Isten ajándékának élem meg ezt az egészet! Valamiért át kellett esni ezeken a folyamatokon…” TeszveszAnyu majd csak a szülés után nyugszik meg teljesen, a múltbéli rossz tapasztalatok miatt… „Minden rizikófaktort ki szeretnék zárni, előnyösebb nekem a császár.”

teszveszanyu_csoda_08_blog.jpg

Szerkesztő: Csizmadia Cintia

Folyt köv.

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba/

youtube : https://www.youtube.com/szuloszoba

weblap: www.szuloszoba.hu

Korábbi epizódok:

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr4814319551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása