"Nekem a nővérem és a lovak a támaszaim" - LovasAnyu 2 .rész
2019. január 07. írta: SZÜLŐSZOBA

"Nekem a nővérem és a lovak a támaszaim" - LovasAnyu 2 .rész

lovasanyu_lovastanya_03_blog.jpg

LovasAnyu 5 évesen szövetséget kötött a pacikkal, ami egy életre szól! "Nekem a lovak olyanok, mint az emberi szervezetnek a víz!" Anikó, a nővére mindenben támogatja, fogja a kezét, mellette van! Csakúgy, mint gyermekkorukban! "Én voltam a pótanyukája! Míg más diszkóba járt, én rá vigyáztam!" LovasAnyu  apás szülést szeretett volna, de a férje nem megy be vele... Fél a szüléstől, de a szülész-nőgyógyászában maximálisan megbízik! Vajon hüvelyi szülés lesz, vagy császármetszéssel jön világra Marcika?

LovasAnyu egyszerűen el sem tudja képzelni az életét lovak nélkül... Létfontosságú tényezők számára! 5 évesen kezdődött a szerelem, amikor séta közben megakadt a szeme pacikon. "Onnantól kezdve ló, ló, ló!" Az anyukája azt mondta neki, hogy majd kinövi, de ez nem így lett...

mam_banner_600.jpg

Senki másra nincsenek ilyen hatással a lovak a családban, senki sem lovagol, de Andrea már ovisként tudta, hogy ez az, amivel egész életében foglalkozni szeretne! Anyagilag nem engedhették meg maguknak, hogy a kicsi LovasAnyut lovagolni taníttassák, de ez is hamar megoldódott! Andrea a helyi lovardában a pónik körül sertepertélt, elvégezte az etetést, itatást, trágyázást, cserébe lovagolhatott a pacikon.

lovasanyu_lovastanya_02_blog.jpg

Ő ott 5 évesen szövetséget kötött a lovakkal, és ez azóta is tart! Anikó mellett ők a támaszai a mindennapokban. "Nekem nem anyagi értéke van a lónak, hanem eszmei, érzelmi!" Kizártnak tartja, hogy ne legyen a közelükben! "Nekem a lovak olyanok, mint az emberi szervezetnek a víz!" Több, mint 8 hónapja nem ült lovon és már nagyon hiányzik neki...

lovasanyu_lovastanya_06_blog.jpg

LovasAnyu nővére Anikó 11 éves volt, amikor édesanyjuk összejött Andrea édesapjával, aki sajnos még LovasAnyu születése előtt továbbállt... Anikó, mint felelősségteljes nővér, teljes mértékben kivette a részét a nevelésben. "Én voltam a pótanyukája! Míg más diszkóba járt, én rá vigyáztam!"

lovasanyu_lovastanya_04_blog.jpg

Andreának fontos szempont volt a szülész-nőgyógyász választásnál, hogy lelkileg is támogassa őt az adott orvos. Szerencsére megtalálta számításait dr. Atalay Katalin doktornőben, aki érzelmileg is LovasAnyu mellett áll. "Lehet bármilyen más doktor, elhiszem, hogy ő is jó, de nekem csak a doktornő kell!"

lovasanyu_lovastanya_07_blog.jpg

LovasAnyu férje nem lesz bent a szülésnél, pedig ő azt szerette volna... Ha apuka nem, akkor nem is kérdés, hogy ki a soron következő, persze hogy Anikó, a nővére. Fogja majd a hugica kezét, támogatja, vele lesz. A szülés módja még kérdéses, az majd az utolsó hetekben derül ki. LovasAnyu kicsit tart a helyzettől... "Nagyon őszinte leszek... Én félek a szüléstől..."

lovasanyu_lovastanya_01_blog.jpg

Szerkesztő: Csizmadia Cintia

Folyt köv.

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba/

youtube : https://www.youtube.com/szuloszoba

weblap: www.szuloszoba.hu

Korábbi epizódok:

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr7514418160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása