"Belsőségcsomagolás közben szerettünk egymásba!"- ShoppingMama Csilla 1. epizód
2018. április 30. írta: SZÜLŐSZOBA

"Belsőségcsomagolás közben szerettünk egymásba!"- ShoppingMama Csilla 1. epizód

img_9485_600.jpg

HA......! Ha a lány NEM KÖLTÖZIK Kiskunfélegyházára.... Ha a LÁNY egy MÁSIK vállalathoz megy 180 munkást irányítani... Ha a FIÚ a tolmácskodáson kívül NEM VÁLLAL más munkát.... Ha a lány ELHISZI, hogy a fiúnak NEM LEHET KISBABÁJA..... Ha..., és mennyi "Ha"! .....

csilla02_600.jpg

Shoppingmama Csilla naplója

Sziasztok!
Nagy Csilla vagyok 1982.04.03-án születtem Egerben. Ott jártam suliba és ott éltem. Egyébként Füzesabonyi vagyok. Az én történetem Kiskunfélegyházán kezdődött a Vágóhídon. Ott ismertem meg a szerelmemet Imrét. 2016 októberbe jöttem le Kiskunfélegyházára egy barátnőm unszolására. Ő kért: nem lenne kedvem lejönni? Mert az ő kedvese mint vállalkozó dolgozik ott és tudnának nekem munkát adni.

krio_600.jpg

Úgy gondoltam, miért is ne - semmi nem kötött igazán Egerhez. Igazából untam is már ott élni, akkor épp munkám se volt. Így aztán igent mondtam neki. Ő segített nekem mindenben, itt volt velem. Kaptam a kedvesétől munkát és beálltam a vágóhídra mint munka- és termelés vezetőként dolgozni. Mi adtuk a segédmunkásokat és a feladatom az volt hogy a munkafolyamatokat ellenőriztem figyeltem az embereket hogy mindent pontosan csináljanak.

Ott pillantottam meg az én szerelmemet Imrét aki céges dolgozó volt a termelési igazgató személyi asszisztense tolmácsa. Naponta láttam, figyeltem és a munka miatt egyre többet beszélgettem vele. Igazán akkor szerettünk egymásba mikor elkezdtünk közösen belsőséget csomagolni.

csilla03_600.jpg

Én ellenőriztem az embereinket, ő ellenőrzött minket hogy mindent pontosan csináljunk. Szép lassan összejöttünk. Bár az elején titkolnunk kellet, mert ő céges dolgozó én meg vállalkozó alkalmazottja voltam - és az igazgató úr ezt nem engedte. Sőt többször ki is jelentette, hogy vagy őt vagy engem kirúg.

csilla04_600.jpg

De mi kitartóak voltunk és győztünk, elfogadtak minket egy párként. Aztán felgyorsultak az események körülöttünk. Megbeszéltük, hogy szeretnénk mihamarabb családot alapítani és nincs mire várnunk egyikünknek se. Így bele vágtunk.

csilla05_600.jpg

Májusban eldöntöttük és két hónap múlva mutattam a pozitív tesztet Iminek. Egyből sikerült! Málna Szofia - már őt várjuk. Április 24-én érkezik.

FOLYT. KÖV.

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba/

youtube : https://www.youtube.com/channel/UCm7DfRw3MrLBNOjsh9WIC4w

weblap: www.szuloszoba.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr7513880366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása