"Mind a 6 beültetésnél elhittem, hogy sikerül..." - TeszveszAnyu 2. rész
2018. november 07. írta: SZÜLŐSZOBA

"Mind a 6 beültetésnél elhittem, hogy sikerül..." - TeszveszAnyu 2. rész

teszveszanyu_lombikok_01_blog.jpg

TeszveszAnyuéknak hosszú volt az út Benedekig… Számtalan sikertelen beültetésen vannak túl, ami fizikálisan és lelkileg is nagyon megterhelő… Mindig hittek a csodában, az inszemináció sikerességében. Valahol mégis elcsúsztak a dolgok… De mégis mit tud a görög tengerpart?

„Én amikor már megláttam tudtam, hogy dolgom lesz vele!” – mondja TeszveszAnyu, amikor kapcsolatukról mesél. Imrével hamar egymásba szerettek, majd jött a családalapítás. Mindig is terveztek közös gyereket, de ahogy közeledett a helyzet, egyre ijesztőbbek voltak a következmények. Belevágtak, bár tudták, hogy ez nekik nem lesz könnyű menet…

krio_600.jpg

A lombik programok kimerítőek… „Vesződés, idegeskedés, gyógyszerek, vitatkozás, megterhelő nagyon…” – meséli Imre. Dóri teljes mértékben egyetért férjével, hozzáteszi: „Próbára teszi a kapcsolatot…” Ez alatt nem csak kettejük párkapcsolatát értik, hanem a baráti, családi fonalakat is. „Én úgy mentem be minden hormonkezelésnél az iskolába, hogy elkezdtem, most kérek elnézést mindenkitől a következő egy hónapra! Idegileg, szellemileg, testileg és minden téren meggyötri az embereket… Lelkileg kutya nehéz ezt végigcsinálni…”

teszveszanyu_lombikok_02_blog.jpg

A Győri Kaáli Intézet mellett döntöttek, az orvos miatt. Pozitív volt a kezdet, olyan hozzáállást tapasztaltak, amilyenre vágytak, részletes vizsgálatokat végeztek, alaposak voltak. Miután tisztázódott Dóri nőgyógyászati problémája, nem sokra rá meg is történt az első inszemináció, ami sikeres is volt!

teszveszanyu_lombikok_04_blog.jpg

„Csodálatos volt a terhességem!” – emlékszik vissza TeszveszAnyu, de aztán jött a feketeleves! 22 hetes terhesen egy rutinvizsgálat során kiderült, hogy a magzat nem él… Ekkor már 4 napja halott volt. „Nem kértem külső segítséget, mert nem is bírtam felfogni, hogy mi történt…” A baba mindig egy irányba forgott, ennek következtében a köldökzsinór elzáródott. Még ezen a napon meg kellett szülnie… „Az a nap, nem az én napom volt!”

teszveszanyu_lombikok_03_blog.jpg

Jött az önhibáztatás, az őrlődés, az önmarcangolás, mit rontottam el? „Én azt gondoltam, hogy magamtól feldolgozom, nem fordulok pszichológushoz. Most már ezt bánom, mert ezzel csak elnyújtottam a folyamatot…” Legalább 2 év volt, mire sikerült elviselhető szintre helyeznie a lelkében. Imre a férje végig mellette állt, összezártak, együtt gyógyultak…

teszveszanyu_lombikok_06_blog.jpg

Dórinak a munkaterápia volt a menekülőút. Dolgozni, táboroztatni a gyerekeket, menni, alkotni, csinálni a feladatokat, kirándulni. „Csak ne gondolkodjak… Azt éreztem, hogy a gondolkodás az őrület kapuja!” Illetve a barátok! Rengeteget segítettek lelkileg, végig mellette álltak, együtt élték át a veszteségeket...

teszveszanyu_lombikok_05_blog.jpg

Telt-múlt az idő, és megint szóba került a közös baba. Elmentek Győrbe, csináltak 2 inszeminációt is, de egyik sem volt sikeres… Ezt követően Debrecenbe kerültek. Itt is folytatódtak a beavatkozások, de továbbra is sikertelenül… „Én mindegyiknél elhittem, hogy sikerül!” – meséli TeszveszAnyu. A negyedik beavatkozás után mondta azt, hogy már sajnálja a testét, amit tesz vele… Mégis mentek az újra, egy új reménysugárral a szívükben. A 6. után már az orvos mondta azt, hogy „Ezt lehet el kell engedni…”

 

Pont augusztus vége volt, lassan iskolakezdés… Imre meglepte TeszveszAnyut egy görög utazással, hogy kicsit kiszakadjanak ebből a közegből, át tudják gondolni a dolgokat, jót fog tenni a környezetváltozás. No de mi történt a görög tengerparton? Milyen varázsereje van a sós víznek, a mulatságnak, a jókedvnek?

teszveszanyu_lombikok_07_blog.jpg

Szerkesztő: Csizmadia Cintia

Folyt köv.

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba/

youtube : https://www.youtube.com/szuloszoba

weblap: www.szuloszoba.hu

Korábbi epizódok:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr9514319599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása