Szülés Szülinapra? Jön Lidus? - Szivárványanyu Timi 7. epizód
2018. május 03. írta: SZÜLŐSZOBA

Szülés Szülinapra? Jön Lidus? - Szivárványanyu Timi 7. epizód

timiv_06_600.jpg

És LIDUS ELINDUL. Szivárványanyu hamarosan elérkezik élete egyik LEGBOLDOGABB pillanatához, SZORÍTSATOK neki ....... A kismama a 30. SZÜLINAPJÁT - és persze a babavárót ünnepli éppen a BARÁTOKKAL a Pilates Stúdióban azon a szombati napon.

mam_banner_600.jpg

Szivárványanyu Timi naplója:

A kora szülés veszélyének elmúltával ( 1 hét után) kiengedtek a kórházból március 1-jén. Másnap töltöttem be a 30.életévemet és március 3. szombatra babaváró bulit és szülinapi bulit terveztünk. Kérleltem Lidust, hogy bírja ki a hétvégét, hogy ünnepelhessek baráti, családi körben. Szombat volt a baráti buli, vasárnap a nagy családi buli napja. Sok embert meghívtunk, éttermet foglaltunk és bár rezgett a léc, nem mondtam le egyik bulit sem.

 

Piacra mentünk, bevásárolni hisz a bababuliba készültünk vendégváró falatokkal. Ahogy vásárolgattunk mondtam is Ágostonnak, hogy olyan érzésem van, mintha egy görögdinnye lenne a lábaim között. Olyan nehéznek, fájósnak éreztem magam.

timiv_02_600.jpg

Aznap különösen meleg idő volt, így fájdalmaimat, nyűgösségemet a frontnak tudtam be. Eljött a délután, a készülődés ideje, de csak nem múlt a derékfájás. Sőt mintha erősödött volna…de a bababulim előtt pár órával nem akartam komolyan belegondolni, hogy a buli esetleg szülésbe fullad…

timiv_07_600.jpg

A buliba már komoly, arceltorzítós fájdalmakkal érkeztem. Egy korty pálinkával, egy deci borral próbáltam lazítani az izmokat. A vendégeknek is jeleztem, hogy „bocs, most épp fáj, de aztán beszélgethetünk tovább”. A buliban kaptunk vicces feliratos pelusokat és bodykat, unikornisos sütiket és sok minden mást is.

timiv_14_600.jpg

A fájások erősödtek, mérni kezdtük és a fele sem volt tréfa, 3 perces fájásokkal oszlattuk fel a bulit. A vendégeink csodálkozó, szurkoló, együttérző, boldog tekintetekkel nyugtázták, hogy még életükbe nem láttak kismamát ilyen közel a szüléshez és borzasztóan izgalmasnak tartják az egészet.

timiv_09_600.jpg

A kórházba érkezve kiderült, már 4 ujjnyi a méhszáj. A szülésznőm többször megkérdezte: miért nem jöttetek hamarabb? Én azt mondtam: azt hittem, csak a front…A kórházban a burokrepesztés volt az egyetlen beavatkozás, utána rendesen felerősödtek a fájások. Szorítottam, téptem Ágostont, a stábot elfeledkezve adtam át magam a feladatnak. Néha annyira elfelejtettem, hogy talán Andiba kapaszkodtam Ágoston helyett?

Folyt. köv.

Kövesd a Szülőszoba epizódjait a blogunkon, facebookon, youtubeon és a weboldalunkon! 

Facebook: https://www.facebook.com/szuloszoba/
youtube csatorna: https://www.youtube.com/watch?v=VMTe9FQor7U
BLOG: http://szuloszoba.blog.hu/
weblap: www.szuloszoba.hu

Korábbi epizódok:

6. epizód

5. epizód

4.epizód

3 epizód

2 epizód

1 epizód

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr7813886648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása