„Mi férfiak biztos, hogy ezt nem élnénk túl.”
2018. július 23. írta: SZÜLŐSZOBA

„Mi férfiak biztos, hogy ezt nem élnénk túl.”

VÁCZI Gergő, KRISZTI és két KISLÁNYUK CSALÁDI története csodás OTTHONUKBAN felelevenítve… Könnyesre nevettem és sírtam magam...Kaptam kávét, MEGHATÓ, SZERELMES, VICCES történeteket és sok-sok SZERETETET!

vaci08_600.jpg

Jó így összekucorodva látni őket. Gergő még mindig az a kék szemű szőke herceg, mint amilyennek először láttam a tv2ben, ahol egyik reggel közölte: "Találtam egy lányt és ez most komoly." Aranyos, gáláns, jóképű - a lányok odáig voltak érte... Kriszti sem tudott ellenállni. Egy baráti társaságban ismerkedtek meg, ahol együtt mentek le a kisboltba.

vaci06_600.jpg

"Kriszti ment előttem, azt hiszem néhány szatyrot cipelt. Én pedig csak néztem őt és hirtelen egy érzés kerített hatalmába, olyan volt, mintha mi már egy család lennénk. Előtte ilyet sosem éreztem. 1hónap múlva össze is költöztünk!" A közkedvelt műsorvezető sosem volt házasságpárti. Azt gondolja még ma is, hogy egy kapcsolat erősségét sokkal inkább fejezi ki az, ha egy pár gyermeket vállal. "A gyerekek egy életre összekötnek minket."

szemunkfenye_600.jpg

"Igen, Gergő pár hónap után határozottan a tudtomra is adta, hogy ő készen áll a gyerekvállalásra, szerinte jöhet. Én még szerettem volna egy kicsit csak kettesben lenni, nyaralni... el is mentünk külföldre egy kicsit, majd a nyaralás után egy hónappal megfogant Dóri." -teszi hozzá Kriszti.

A házasságra viszont csak a második kislányuk, Blanka születése után került sor. A jegygyűrűiket viszont nem hordják, amit az elején a lányok szóvá is tettek! "Volt mikor már az ajtóban álltam és a lányok rámszóltak, hogy "Hé apa, a gyűrűd!!" Különösebb magyarázata ennek nincsen, Gergő egyszerűen semmilyen ékszert nem hord, nem szeret hordani. Kriszti pedig elfogadta.

7406c8beb1143c6018e44e43ed23a05e.jpg

Az apává válás a családpárti műsorvezető számára már akkor megtörtént, amikor megtudta a hírt, hogy apa lesz. Épp vidéken volt forgatni, amikor Kriszti izgatottan telefonált neki..."Hazafelé csak néztem ki az ablakon és mosolyogtam: Úristen, apa leszek!!!" 

„A terhesség alatt baromi sok görögdinnyét ettünk” „Illetve nem telt el este, hogy ne ettem volna meg egy szelet csoki tortát. Gergő mindig beszerzett nekem egyet.”Apás szülés volt mindkét kislány esetében. Gergő benn volt Dórinál és Blankánál is. „Egy apának az a dolga, hogy a párja mellett legyen, a fejénél álljon és onnan támogassa ahogy tudja. Semmi olyat nem kell látnod, amit nem akarsz látni. De ezt egyszerűen nem szabad kihagyni! Azt kell szem előtt tartani, hogy mi a legjobb az anyukának és azt hiszem fontos volt Krisztinek, hogy benn legyek én is.”

vaci05_600.jpg

Gergő a segítséget illetően kicsit túlzásba is esett puszta jó szándékból…”Az oxigén maszkot kellett volna rátennem Kriszti arcára és én túl erősen tartottam oda, hogy biztos, hogy kapjon levegőt. Forgatta a fejét – feltételezem ekkor már nem volt jó neki – de ott a szituációban én semmit nem érzékeltem. Nem gondoltam, hogy valamit esetleg rosszul csinálok… aztán valahogyan szerencsére le lettem állítva!”

vaci09_600.jpg

Kriszti csak az első 3 hónapot viselte nehezen, egyébként kellemes emlékei vannak a szülésről. A vajúdásnál is sokat hülyéskedtek, egy fitball-onszelfizgettek, csak a szülés előtt néhány órával kezdett komolyabb lenni a hangulat… „Mi férfiak biztos, hogy ezt nem élnénk túl.”- jelenti ki határozottan Gergő.

vaci11_600.jpg

Amikor megszületett az első kislányuk az első gondolatuk az volt, hogy te jó ég, innentől kezdve ez az apró kis lény fogja meghatározni a jövőjüket és végre megismerhetik életük egyik legfontosabb szereplőjét. Kriszti édesanyja sokat segített nekik az első időszakban. Amiket ő mondott azt igyekeztek megfogadni. Azóta is simán rábízzák a nagyszülőkre a csajokat. „Szerintünk hozzá kell szoktatni őket ahhoz, hogy nem csak mi vagyunk nekik. Az csak jó a gyereknek, ha minél többen szeretik őt.”

vaci10_600.jpg

Az egyre növekvő két cserfes lányka mellett sem egyszerű mindig az élet. „Van amikor marják egymást. Egy darabig hagyjuk, aztán rájuk szólunk. Reggelente tudnak eldurvulni a dolgok igazán és akkor gyakran elszakad a cérna… Sokáig azt hittem ez csak nálunk van így, de Gergő mindig megnyugtat, hogy ez máshol is így megy. 10 év múlva vissza fogjuk sírni ezeket a napokat, amikor azon ment a vitatkozás, hogy mossák már meg a fogukat…”

FOLYT. KÖV.

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba

youtube: https://www.youtube.com/channel/UCm7DfRw3MrLBNOjsh9WIC4w

weblap: www.szuloszoba.hu

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr4014118689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása