„Mind a két gyerekünk a szerencsecsillagunk” Szekeres Adrienn sztármami
2018. május 30. írta: SZÜLŐSZOBA

„Mind a két gyerekünk a szerencsecsillagunk” Szekeres Adrienn sztármami

img_0644_600.jpgA SZÜLÉST IS EGYÜTT CSINÁLJÁK, MINT MINDENT AZ ÉLETBEN! Éjjel-nappal együtt vannak. Húsz éve ment férjhez Kiss Gábor zeneszerző-producerhez, majd 2002 őszén elvonult a nyilvánosság elől. Azóta vajmi keveset tudni a magánéletéről.

img_0642_600.jpg

A zeneművész házaspár, Szekeres Adrien és Gábor Kiss végig egymás KEZÉT FOGTÁK a beszélgetés alatt, akár az ÉLETBEN már 20 éve. Lassan kialakuló, MÉLY SZERELEM az övék, amiben legalább annyi ÉRZELEM van, mint Adrien DALAIBAN.

krio_600.jpg

Mindent EGYÜTT csinálnak. A zenét, a főzést, a gyereknevelést, és persze a SZÜLÉST is, amitől a CSODÁS énekesnő egyáltalán NEM FÉLT, bár a második kislánya érkezését már SÍRVA várta. A KISPAPA pedig természetesen, mint mindig, itt is a felesége MELLETT volt: "Semmit nem tudtam SEGÍTENI, csak annyit, hogy a kezemet hagytam SZAFALÁDÉVÁ masszírozni

Gáborral még az Uniszex idején kezdtek együtt dolgozni. Egy idő után azt vették észre, hogy egyre több időt töltenek beszélgetéssel.

-Azt éreztem, megtaláltam a másik felem – mondta Gábor. – Onnantól felgyorsultak az események, két hónap múlva lánykérés, négy hónap múlva eljegyzés, nyolc hónapra rá az esküvő. De a mai napig úgy érzem, ez a kapcsolat az „otthon” érzés, egy burok, ami körém fonódik.

scs_7408_600.jpg

-Nem volt szikra, nem volt az, hogy elkezdtem nézni, milyen jó pasi, fel kéne szedni – vette át a szót Adrienn. – Mindig az jött vissza, hogy mennyire jó a társasága, jó a közelében lenni. Az is jó volt, hogy megnyíltunk egymásnak. Az emberbe szerettem bele. Amikor valakinek a személyiségéhez vonzódsz, és megszereted, az nem tud olyan könnyen elmúlni, mint amikor csak a külseje vonz. A házaspár azóta is együtt dolgozik, a nap 24 órájában együtt vannak, amit ajándéknak tartana.

„Mind a két gyerekünk a szerencsecsillagunk” - mesél lányairól, Jázminról és Emíliáról az énekesnő. „A terhesség elejét szerettem, de a végén Eminél ki voltam borulva. Sírtam, hogy valaki vegye ki belőlem ezt a gyereket. Nem féltem a szüléstől, ez a természet rendje. Kíváncsi voltam, hogy élem meg, vagyok-e annyira klassz csaj, mint ahogy gondolom.

img_e9401_600.jpg

Az édesapa is ott volt mind a két lánya születésénél.

- Nagyon más volt a két szülés, mintha a kettő közt évtizedek teltek volna el, pedig csak két év. Jázmin 15 éve született. Minden szépen haladt egy bizonyos pontig, míg Jázmin el nem akadt. Ott megállt, jött két kemény óra, amiben semmit nem tudtam segíteni. Annyit, hogy hagytam a kezem szafaládévá masszírozni.

 img_0545_600.jpg

Adrienn akkor is tudott töltekezni a munkájából, míg a lányok kicsik voltak.

– Közel maradtam a színpadhoz, az nagyon kiegyensúlyozta a lelkemet. Odaálltam, tündököltem egy kicsit, énekeltem, a zenén keresztül kijött, aminek ki kellett jönni. Ott volt Gábor is, együtt megcsináltuk. Lejöttünk a  színpadról, hazamentünk, és akkor jött a büfizetés a pelenkázás.

Szerző: Fái

Folyt. Köv.

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba/

youtube : https://www.youtube.com/channel/UCm7DfRw3MrLBNOjsh9WIC4w

weblap: www.szuloszoba.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr3714012566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása