A kispapa RETTEGÉSE, 2 CSÍK, NYARALÁS terhesen és a NAGY orvosDILEMMA- ShoppingMami Csilla 3. epizód
2018. június 04. írta: SZÜLŐSZOBA

A kispapa RETTEGÉSE, 2 CSÍK, NYARALÁS terhesen és a NAGY orvosDILEMMA- ShoppingMami Csilla 3. epizód

csilla01.jpgRETTEGTEM, hogy CSALÓDNI fog, ha KIDERÜL, hogy MÉGSEM terhes, de annyira ÖRÜLT a két CSÍKNAK... " - mondja ShoppingMAMA Csilla férje, Imi, aki 20 évig azt HITTE, hogy NEM LEHET gyermeke.

csilla10.jpg

Imi naplója: Korfu nyaralás

Mikor Csillával kezdtünk úgy jobban összemelegedni és közeledett a nyár, eldöntöttük hogy jó lenne egy közös nyaralás. Ő se, én se voltunk már évek óta nyaralni. Csilla szeretett volna nagyon Korfura utazni a Sziszi kastélyt megnézni, én már rég szerettem volna Görögországot látni. Így mindkettőnk kívánsága teljesülhetet. Kerestünk egy utazási irodát, befizettünk egy útra, s mivel őszi utat választottunk, majdnem kaptunk ingyen hozzá egy plusz hetet.

mam_banner_600.jpg

Teltek-múltak a hónapok, közeledett az utazás napja. A vágóhídon nagyon sokat dolgoztunk és már nagyon vágytunk a nyaralásra. A Görög utunk előtt abban szerencsében részesültünk, hogy meglettünk hívva  Horvátországba Raab szigetére egy esküvőre. Igaz kicsit stresszesre sikeredett az egész, mert épp, hogy csak mentünk és jöttünk - de egy szép hosszú hétvége lett.

Sajnos pár nappal előtte meghalt édesapám, így vegyes érzésekkel indultunk el az esküvőre. Ez a haláleset bármennyire is furcsa, a későbbiek folyamán nagyon befolyásolta a történéseket. Már teljes gázzal benne voltunk a baba projektben - cirka egy hónap telt el, de már Csillán láttam, nagyon türelmetlen. A Raab szigeti hétvége után már nem akart bizonytalanságban élni és vett egy terhességi tesztet. Csilla barátnője is épp akkor lett terhes és valami miatt úgy gondolta, ő is az. Jött a lehangoló teszt eredmény: NEGATÍV.

csilla09.jpg

Csilla nagyon maga alatt volt, én hasonló érzésekkel küzdöttem mint húsz évvel ezelőtt, mindketten a depresszió határán álltunk pedig még csak egy hónap telt el. Én természetesen meg voltam róla győződve hogy ez még csak a kezdet és ez majd csak rosszabb lesz. Csilla talán most gondolkodott el először azon, hogy mi van, ha tényleg nem lehet babánk? Nagyon maga alatt volt, de nem tudtam rá hatni. Napokkal később azzal fogadott, hogy furcsán érzi magát, biztos terhes. Én tele pánikkal (mert azt hittem, hogy már fantáziál és féltem, hogy lelkileg összefog törni) próbáltam terelni, de ő hajthatatlan volt akart még egy tesztet. Én, mivel nem akartam csalódni, azt mondtam el felejtettem venni. Csillát nem lehetett ilyen egyszerűen lerázni, vett tesztet és a hétvégén titokban megnézte, hogy terhes-e.

 csilla08.jpg

Ekkor volt az, mikor bejött a hálószobába a két csíkos teszt eredménnyel. Mint ahogy az előző blogban említettem, jött a doki keresés stb. Majd jött az első vizsgálat, ahol kiderült, hogy tényleg terhes, de ami a legfurcsább volt - sőt talán félelmetes az a fogantatás ideje és a várható születés dátuma volt. Mint kiderült, Édesapám halálakor fogant szemünk fénye, Málnácska de ezzel még nincs vége, mikor az orvos megmondta a várható születés idejét nem akartam elhinni. Málnának április 24-re volt kiírva születési dátuma és édesapámnak a születésnapja is április 24 volt.

csilla07.jpg


Na de visszatérve a nyaralásra: így már tudtuk, hogy Csilla áldott állapotban volt menjünk-e nyaralni?? Orvosunk ajánlotta menjünk nyugodtan, ellátott jótanácsokkal, mit ne csináljunk, mire vigyázzunk. Elindultunk. Majdnem 24 órás busz utazás a terhes párommal, nem akarok panaszkodni, de nem kívánom senkinek és sajnos ez még csak a kezdet volt! Pisi és pisi és pisi csak ezt hallottam az úton. Türelmem kezdett fogyni és már akkor bántam, hogy elindultunk. De megérkeztünk. Szálló elfoglalás, egyebek természetesen mindenben talált kivetni valót de én már csak a tengerre gondoltam, tenger, tenger, tenger ez járt az agyamban.

 csilla03.jpg

És eljött az első kiruccanás meg a nem tudom hányadik csalódás, a part 500 méterre lesétálunk gyönyörű idő és mit mond Csilla: Ő NEM JÖN BELE A VÍZBE. MI LESZ A BABÁVAL?! Ez az első nap még két hetünk van jó az idő egyedül vagyunk nincs velünk senki és Ő NEM JÖN BELE A VÍZBE. Elkapott a pánik mi a f...t fogunk itt csinálni két hétig? Egy terhes nő valószínűleg az első hetekben mindig nagyon nagy türelmet igényel, de egy terhes Csilla az első hetekben nyaralás alatt ??? Hát annyi türelem nincs.

 csilla05.jpg

Velünk együtt nyaralók próbáltak minket programokra csalni, eredmény nélkül. Csilla nem akart ismerkedni, holott inkább ő az, aki gyorsan barátkozik. Egész idő alatt két dologgal tudtam csak jó kedvre deríteni: Shoppingolás és evés. De sajnos e két dolognak a hatása se volt tartós. Mentünk programokra, így valahogy teltek a napok, de a második hétre már nem volt kedvünk sehová se menni. Az idő is romlott, a kapcsolatunk is. Csilla már ment volna haza, aggódott a baba miatt nyugtatni nem lehetett. Unalmamban letöltöttem egy csomó E-könyvet és olvastam és olvastam. Olvastam a szobában, olvastam a parton. Leslie L. Lawrence rajongó vagyok, 5 könyvet olvastam ki tőle egy hét alatt. Csilla is olvasott: mi történhet a babával ha sós vízben fürdik? Mi történhet a babával ha sokat van napon? Mikor érezhető az első mozgás? Mik lehetnek a korai vetélés okai, jelei?

csilla02.jpg

Én már az őrület határán, Csilla tök depis, nesze neked nyaralás. Eljött a várva várt hazautazás reggele, de majd csak este jön a komp! Horror az a nap, talán a halálraítéltek éreznek így az utolsó nap. Jött a busz, irány a kikötő, még mindig FÉL ÓRA szabad foglalkozás. Gyerünk be a városba, gyorsan költsük el a maradék pénzünket (Shopping) Oké drágám gyerünk. Pénz elköltve, kikötő megtalálva, de hol vannak a társaink???? A kikötőben vagy 15 komp, a miénk indul elvileg 10 perc múlva, a papírjaink a buszon. De hol a busz, melyik kompon? És maradjak nyugodt, mert terhes a párom. Hála istennek találtam valakit aki megértett és még időben útba igazított, a kompra is felengedtek papírok, kísérő nélkül. Irány haza!

csilla06.jpg

Haza út CSAK 20 órás volt Csilla még terhesebb mint az odaúton, pisi a köbön, de már boldog, mert elérte du. az orvost és kapott másnapra időpontot. Két hét nyaralás, két hét kínok között, de most Málnácska kárpótol mindenért. Köszönöm neked drágám hogy nagyon vigyáztál rá, és valójában ennyit még életemben nem pihentem, olvastam két hét alatt. És mi egy nyaralás lényege: A PIHENÉS!

FOLYT. KÖV.

Kövessetek  minket itt a blogon  és a Facebookon!
https://www.facebook.com/szuloszoba/

youtube : https://www.youtube.com/channel/UCm7DfRw3MrLBNOjsh9WIC4w

weblap: www.szuloszoba.hu

Előző epizód:

első epizód:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr9014022118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása